Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 103 / I-23, II-41, III-39/         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 3 / I-1, II-0, III-2/ Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

środa, 27 marca 2019

12 PANAS Półmaraton Ślężański

23 marca 2019 r. wystartowałem w kolejnym tegorocznym biegu na dystansie półmaratonu.
Bieg potraktowałem jako przygotowanie do ekstremalnej dwudziestki w Książu k/Wałbrzycha, zaliczanego do biegów górskich, który odbędzie się w następny weekend.

Jak wszystkim wiadomo, półmaraton w Sobótce jest bardzo ciężkim biegiem, składającym się z wielu podbiegów, między innymi podbieg na przełęcz Tąpadły.
Dodatkowym utrudnieniem była pogoda. Pierwszy tak ciepły dzień w tym roku, słońce i ok. 20 stopni.

Przed biegiem postanowiłem, iż będzie to 5 i ostatni start w tym półmaratonie i muszę się godnie pożegnać. Jak do tej pory, właśnie tutaj mam swoją życiówkę w półmaratonie, którą zrobiłem 19 marca 2016 r. i wynosi 1:32:23.

Bieg rozpocząłem tradycyjnie czyli szybkie 5 km, potem walka do przełęczy i utrzymanie tempa do 15-17 km. Ostatnie 5-6 km jest dla mnie zawsze najtrudniejsze z uwagi na liczne długie podbiegi i zmęczenie. Tak było i tym razem. Ból mięśni nie pozwolił mi na podjęcie długiego finiszu i skończyło się może nie tak jak bym chciał ale całkiem przyzwoicie.

Wynik i szczegóły na pobranym ze strony Datasport   certyfikacie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !