Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39/         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 3 / I-1, II-0, III-2/ Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

piątek, 5 kwietnia 2019

Sezon w pełni

Marzec zakończyłem biegiem typu górskiego na terenach parku zamku Książ. Bieg dość ciężki jak dla mnie z uwagi na górzysty charakter trasy.  Trasa miała dużo podbiegów, w tym pierwszej kategorii trudności i obejmowała tarasy oraz tunele zamkowe. Poza tym dopisała pogoda słoneczna z temperaturą 20 stopni, co dla kibiców było przyjemnością, dla biegaczy dodatkowym utrudnieniem.

Zadanie, które postawiłem sobie przed biegiem było bardzo proste. Bieg rozpocząć w miarę mocno, uregulować tempo i wytrzymać je do końca, aby załapać się na podium w kategorii wiekowej.
Zadanie wykonane prawie w 100 %, choć z tempem było różnie. Zaraz po starcie kilkunastu zawodników uciekło i straciłem z nimi kontakt. Ja z kolei oddaliłem się od pozostałych i przez ponad połowę trasy biegłem samotnie.
Bieg ukończyłem na 18 pozycji i załapałem się na 3 miejsce w kategorii wiekowej.

Podsumowując początek sezonu to na cztery starty, trzy zakończyłem na podium w kategorii wiekowej.
Oczywiście nie były to jakieś duże  biegi, lecz te z gatunku małych, kameralnych, w pięknym otoczeniu przyrody.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !