Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39/         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 3 / I-1, II-0, III-2/ Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

sobota, 26 grudnia 2015

Strzelce Opolskie przedświąteczna 15

19 grudnia w Strzelcach Opolskich odbył się bieg uliczny na 15 km, w którym oczywiście wystartowałem. Bieg ten był zwieńczeniem mojego sezonu biegowego.
Mimo, iż sezon się skończył, postawiłem sobie cel, który zakładał poprawę czasu 1:08:27.

Muszę powiedzieć, iż trochę się do tego biegu przygotowywałem, ale jest to etap przygotowań do zimy 2016. Przygotowania przerwały mi dwie choroby, o których już pisałem, ale czułem moc.

Kilka dni przed startem, ustaliłem wraz z żoną, iż kierowcą będzie mój syn - świeżo upieczony kierowca.

W dniu wyjazdu, dopadł mnie lekki stresik związany z rolą pasażera do której nie przywykłem, gdyż zawsze sam kieruję swoim autem jadąc na zawody.
Na szczęście odbyło się bez większych problemów i na miejsce dotarliśmy szczęśliwie i planowo.

Żona z synem poszli pooglądać okolicę, aja zająłem się przygotowaniami do biegu. Przeprowadziłem dość solidną rozgrzewkę, przywitałem się ze znajomymi i powędrowałem na start.

Sam bieg jest bardzo atrakcyjny dla kibiców, gdyż widzą oni pięć razy wszystkich biegaczy.
Bieg składa się z jednego okrążenia mniejszego oraz trzech większych.
Ciekawostką jest punkt żywieniowy umieszczony w budynku przez który przebiegamy, to znaczy jest to łącznik między dwoma budynkami szkolnymi. fajna sprawa w razie niepogody, gdyż jest to, przypominam, grudzień i można sobie w ciepełku wypić herbatkę.

Sam bieg przebiegł przy pięknej słonecznej pogodzie. Wiatr nie przeszkadzał, a zawodnicy dopisali i ukończyli bieg w liczbie 891 osób.

Co do mojej skromnej :) osoby to powiem, że udało mi się przebiec cały dystans dość pewnie, poprawiając się o prawie dwie minuty 1"06"29. To mnie utwierdziło w przekonaniu, iż moje przygotowania układają się znakomicie i cały czas notuję progres w moich wynikach i już zacieram ręce słysząc o nowym sezonie biegowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !