Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 2 / I-1, II-0, III-1 Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

wtorek, 15 sierpnia 2023

III Cardio-Sport Uphill Race - Góra Św. Anny 2023

Dzisiaj spróbowałem startu w jeździe indywidualnej na czas pod górę, startując w 1 min odstępach, na dystansie 8 km. Był to mój pierwszy start MTB w takiej formule. Ciekawe doświadczenie na trudnej trasie, w ciężkich warunkach pogodowych. Temperatura powietrza sięgała 32 stopni przy palącym słońcu. 

Jeszcze przed samym startem zaliczyłem wpadkę. Robiąc  objazd trasy zgubiłem się i na rozgrzewkę zrobiłem 21 km. Na start dotarłem 12 min przed swoim startem i nie do końca się zregenerowałem. Zaliczyłem także upadek i kąpiel w śmierdzącym błocie, co wybiło mnie z rytmu jazdy i straciłem cenny czas. Finalnie zawody ukończyłem na 26 miejscu z czasem 00:26:10. Liczyłem na lepszy wynik.

Za rok, jak zdrowie dopisze na pewno tu wrócę na rewanż. Więcej szczegółów w zakładce obok.




1 komentarz:

Proszę o kulturalne komentarze !