Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 2 / I-1, II-0, III-1 Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

czwartek, 13 lipca 2023

Moja druga dyscyplina

Jak już wspomniałem wcześniej, zamierzałem wprowadzić do moich treningów drugą dyscyplinę, aby odciążyć trochę kontuzjowaną nogę. Postanowiłem dorzucić wyścigi rowerowe, a mianowicie MTB w formule XCO i XCM. W związku z tym treningi biegowe przeplatam treningami rowerowymi. 

Na samym początku przekonałem się, że MTB to nie jest tania ani lekka dyscyplina. W formule XCO wymagane są duże umiejętności techniczne podczas jazdy w trudnym terenie. Również ważnym elementem jest przygotowanie sprzętu przed każdymi zawodami, przygotowanie fizyczne i dużo odważnych, ryzykownych decyzji podczas zawodów. Ogólnie wyścigi rowerowe mnie zaintrygowały i wciągnęły na dobre.

Mam za sobą już siedem startów. Jeden z nich zakończony po trzech kilometrach z powodu kapcia, raz stałem na podium w kategorii wiekowej /1 miejsce/ w XCM i raz byłem trzeci w kategorii open w XCO.

Ze startów biegowych nie rezygnuję, ale przeplatam je też startami rowerowymi, co pozwala mi zadbać o kontuzjowaną, zaleczoną nogę. Teraz wystarczy połączyć te dyscypliny i spróbować wystartować w duathlonie 😀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !