Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39/         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 3 / I-1, II-0, III-2/ Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

niedziela, 3 kwietnia 2016

Koźla 5 - Olsztyn k/Częstochowy Jura Krakowsko-Częstochowska

Poniżej link o lepszej jakości filmu

Na początek krótki filmik z bonusika, który zafundowali nam organizatorzy Koźlej 5.
Godzinę po biegu 40 zawodników wystartowało do 200 metrowego sprintu pod górę. Najpierw eliminacje w dwóch grupach i po pięciu najlepszych awans do finału. 10 w finale na filmiku. Zająłem 4 miejsce, choć po 100 m prowadziłem i odcięło mi prąd :)

A teraz o biegu głównym, który odbył się 2 kwietnia 2016r przy pięknej słonecznej pogodzie i otoczeniu ruin zamku.
Do biegu głównego przystąpiło 129 osób. Trasa była dość trudna z wieloma podbiegami i niebezpiecznymi kamienistymi zbiegami, choć trzeba przyznać, że widoki były piękne.
Na trasie było też dużo dodatkowych utrudnień takich jak murki, piaszczyste polanki i gęsty lasek, oraz podbieg, gdzie wpinaliśmy się przy pomocy rąk i tu nie było mowy o biegu.

Ogólnie trasa piękna i trudna. Bieg organizowany po raz pierwszy. Na pewno, co roku, będę tam wracał. Medal wykonany przez Mennicę Królewską bardzo ładny. Miejsce Open 10, w Kat. 3. Na miejscu drugim w kategorii wiekowej zawodnik o tym samym nazwisku co moje, ale nie jesteśmy rodziną i w dodatku wyprzedził mnie o 2 s :).



Link do galerii i całość wyników http://kozlapiatka.pl/wyniki/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !