Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 2 / I-1, II-0, III-1 Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

poniedziałek, 4 marca 2024

JUBILEUSZ

3 marca 2024 r podczas obchodów Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych, startowałem w biegu na 5 km. Sam bieg odbył się w miłej atmosferze i prawie idealnej pogodzie. Osiągnąłem całkiem dobry wynik 20:18 i zająłem II miejsce w kategorii wiekowej /open 13 /.

Ciekawostka związana z tym biegiem jest taka, że było to moje 100 podium. Po za tym w 2015 r właśnie w tym samym biegu zdobyłem swoje pierwsze podium i było to właśnie II miejsce w kategorii wiekowej. W sumie startowałem już w dziesięciu pełnych sezonach biegowych co przełożyło się na 228 startów w zawodach biegowych. Oczywiście jest też, wisienka na torcie. W 2021 roku wygrałem kategorię open w biegu górskim 11 km upamiętniającym rocznicę Powstań Śląskich na Górze Św. Anny / miałem już 51 lat 😱/

SPECJALNE PODZIĘKOWANIA
A teraz chciałem podziękować mojej żonie Kasi, która od samego początku wspiera mnie w mojej pasji i bez niej nie udałoby mi się dobrnąć do takiego okrągłego jubileuszu. To ona była ze mną na wszystkich zawodach i pomagała w każdej sytuacji podczas zawodów i w trakcie codziennego życia sportowca amatora. Dziękuję 💕



Kilka statystyk:

1 open - I miejsce 

23 kat. wiek. - I miejsce
40 kat. wiek. - II miejsce
37 kat. wiek. - III miejsce

Życiówki:

Półmaraton - Sobótka 2016 r 1:32:23 ulica atest
10 km - Zajączki Drugie 2016 39:47 ulica, Działoszyn 2016 39:59 ulica atest
5 km - Kluczbork 2016 19:22 przełaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !