Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 101 / I-23, II-40, III-38         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 2 / I-1, II-0, III-1 Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

sobota, 6 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017

Zanim podsumuję miniony rok dwa słowa odnośnie listopada i grudnia.
Listopad był miesiącem 3 tygodniowego odpoczynku, potem wróciłem do lekkich treningów, aż w grudniu dopadło mnie przeziębienie i 10 dni przerwy od biegania.
Łącznie w tych dwóch miesiącach przebiegłem 336 km i nie startowałem w żadnych zawodach.

Teraz czas na podsumowanie całego roku.
Rok dość udany, bez kontuzji, ale i bez nowych rekordów życiowych. Kilometrów przebiegniętych w normie - 2200, ale spadła jakość treningów, co było spowodowane ograniczeniami czasowymi, obowiązkami rodzinnymi i zawodowymi.

Największym moim mankamentem było tempo, a raczej brak siły na utrzymanie tempa przez cały dystans, co odbijało się negatywnie na końcowy czas podczas zawodów.

W brew temu co napisałem wcześniej, iż biegałem wolniej niż w roku ubiegłym, stanąłem więcej razy na podium w swojej kategorii wiekowej / 9 razy :) /.

Ciekawym wynikiem zbliżonym do najlepszych, był wynik z 3 maja na dystansie 10 km w Zajączkach Drugich 40:23 netto, ale brak podium /9 w kat./.
Łącznie wystartowałem 31 krotnie w zawodach biegowych.

Poza tym w kilku biegach, gdzie już wcześniej startowałem, poprawiłem dotychczasowe rezultaty.
Zauważyłem także, iż zaczynam się specjalizować w biegach przełajowych, terenowych a nawet polubiłem biegi górskie, gdzie biega mi się coraz łatwiej.

Założenia na rok 2018, to walka o poprawę swoich rekordów, co wiąże się z mocnymi treningami, które muszą zaistnieć w moich planach na ten sezon.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !