Miejsca  na podium BIEGI i MTB

Biegi: Open = I-1, II-0, III-0 Kat. wiek. 102 / I-23, II-40, III-39         Cross Country: Open = I-0, II-0, III-1 Kat. wiek. 2 / I-1, II-0, III-1 Duathlon: Open - 0 Kat. wiek. 1/I-1, II-0, III-O

wtorek, 4 kwietnia 2017

Podsumowanie marca 2017

W kwietniu przebiegłem 250 km podczas 17 treningów oraz dwóch startach w zawodach.
Dopadło mnie też krótkie przeziębienie.

Pierwsze w tym miesiącu zawody to cross górski w Święcku k/Kłodzka 19 marca 10 km. Trasa trochę wymagająca, ale połowa dość łatwa. Dobry trening przed półmaratonem w Sobótce 25 marca.

Sobótka to oczywiście kultowy i bardzo ciężki sprawdzian aktualnej formy. Pierwsze wnioski zaraz po biegu były nie najlepsze, ale po analizie na spokojnie w domu, doszedłem do wniosku, iż start był dość udany. Wynik 1:36:30 to aktualnie mój drugi z ośmiu przebiegniętych do tej pory półmaratonów. Trochę osłabłem od 16 km i gdyby nie to mogło być rewelacyjnie.

Teraz czekam na koniec kwietnia i maj. Pobiegam trochę 10 i spróbuję powalczyć o życiówkę albo chociaż się do niej zbliżyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne komentarze !